مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

مدیریت زمان چه تاثیری برای کارمندان دارد؟

مدیریت زمان را به این دلیل عنوان می کنیم که ما ارزش وقت و زمان را بفهمیم و بدونیم که در آینده دچار حسرت و افسوس برای انجام ندادن کارها و عدم موفقیت در فعالیت‌های زندگی نشیم و از زمان استفاده مطلوب و شایسته را برای زندگیداشته باشیم .نداشتن برنامه و اولویت‌بندی باعث میشه که انسان در زمان غرق بشه بدون اینکه بتونه از آن به شکلی مفید استفاده کند! در این مقاله ، ما در مورد اهمیت و فواید مدیریت زمان در محل کار صحبت خواهیم کرد.

چرا مدیریت زمان در کار مهم است؟

 اثرات مثبت مدیریت زمان به شما کمک می کنه تا  بیشترین وظایف شغلی و روزانه خود را به طور موثر انجام بدید.
مدیریت زمان مناسب به شما این امکان رو میده که با تلاش کمتری کارهای بسیار بیشتری رو انجام بدهید .

وقتی که یاد می گیرید با سازماندهی و اولویت بندی کنترل امور وظایف روزمره خود  را در دست بگیرید ، توانایی تمرکز ، تصمیم گیری بهتر و در نهایت کنترل اولویت های اصلی خود را افزایش می دهید.

در اینجا به برخی از فواید مدیریت زمان صحبت می کنیم :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد