مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

نوشتن کارهای روزانه با برنامه to do

To Do List چیست؟
To Do List با اسم «لیست انجام کار» یا «لیست کارهای روزانه» هم شناخته می‌شود. این لیست مجموعه‌ای از کارهایی است که ما می‎‌خواهیم در طول یک روز انجام دهیم. بعضی افراد لیست کارهای روزانه خود را روی کاغذ می‌نویسند و برخی دیگر هم از اپلیکیشن‌ها (TO DO) و نرم افزارهای موجود برای نوشتن To Do List خود استفاده می‌کنند. همچنین برخی این لیست را شب قبل و برخی دیگر در ابتدای صبح می‌نویسند. در کل اگر این لیست با هوشمندی و واقع‌بینی نوشته شود، مطمئن باشید که می‌تواند شما را به هدفتان برساند ولی اگر لیست کارهای خود را با دقت ننویسید، مطمئن باشید که به مشکل برمی‌خورید، تمام کارهای خود را نصفه و نیمه رها می‌کنید و پس از مدتی ممکن است انگیزه خودتان را هم از دست بدهید.

برای ادامه مطلب کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد