مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

نوشتن کارهای روزانه با برنامه to do

To Do List چیست؟
To Do List با اسم «لیست انجام کار» یا «لیست کارهای روزانه» هم شناخته می‌شود. این لیست مجموعه‌ای از کارهایی است که ما می‎‌خواهیم در طول یک روز انجام دهیم. بعضی افراد لیست کارهای روزانه خود را روی کاغذ می‌نویسند و برخی دیگر هم از اپلیکیشن‌ها (TO DO) و نرم افزارهای موجود برای نوشتن To Do List خود استفاده می‌کنند. همچنین برخی این لیست را شب قبل و برخی دیگر در ابتدای صبح می‌نویسند. در کل اگر این لیست با هوشمندی و واقع‌بینی نوشته شود، مطمئن باشید که می‌تواند شما را به هدفتان برساند ولی اگر لیست کارهای خود را با دقت ننویسید، مطمئن باشید که به مشکل برمی‌خورید، تمام کارهای خود را نصفه و نیمه رها می‌کنید و پس از مدتی ممکن است انگیزه خودتان را هم از دست بدهید.

برای ادامه مطلب کلیک کنید

افزایش تمرکز و پیگیری عادت های روزانه با برنامه forest

برنامه Forest به شما کمک می‌کند که اسمارتفون خود را کنار گذاشته و روی کار خود تمرکز کنید! زمانی که برای تمرکز بر کارها رفته‌اید می‌توانید دانه‌ای در جنگل کاشته و مشاهده کنید که ۳۰ دقیقه بعد این دانهٔ کوچک به یک درخت تبدیل شده است اما اگر شما این برنامه را برای چک کردن شبکه‌های اجتماعی و یا بازی کردن ترک کنید، درخت شما پژمرده خواهد شد.

روش کار با برنامه کلیک کنید