مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

چگونه برای رسیدن به اهداف خود انگیزه ایجاد کنیم ؟

10 راهکار برای داشتن انگیزه برای رسیدن به هدف

 
از جمله موارد مهمی که شما را برای رسیدن به اهداف سوق می دهد داشتن انگیزه برای رسیدن به هدف است و برای انواع موفقیت آن ضروری است. شما در مقادیر زیاد به انگیزه نیاز دارید و روزانه به آن نیاز دارید. والدین باید برای تربیت فرزندان خود انگیزه داشته باشند ، دانش آموزان برای فارغ التحصیلی از دانشگاه انگیزه خود را حفظ کنند ، کارمندان باید برای ارتقا سطح کار (و ادامه کار) انگیزه خود را حفظ کنند.
 
نویسندگان باید انگیزه خود را برای تکمیل کتاب حفظ کنند و صاحبان مشاغل نیز باید انگیزه خود را برای کسب سود حفظ کنند. غالباً ، پس از آنکه سرخوشی اولیه دستیابی به یک هدف کم شد ، برای شروع کار در هدف بعدی به انگیزه نیاز دارید. انگیزه انرژی است که شما را وادار می کند یک بار دیگر تلاش کنید ، وقتی همه چیز در اطراف شما می گوید دست از تلاش بر می دارید.

1. مطمئن شوید که آنها اهداف شما هستند

“یکی از بزرگترین چالش ها داشتن انگیزه برای رسیدن به هدف در با انگیزه ماندن و پایبندی به اهداف خود ، اطمینان از اهدافی است که هدف های خود را تعیین کرده ایم و می خواهیم واقعاً به آن برسیم.” وی در ادامه خاطرنشان کرد: “بعضی اوقات ما هدفهایی را براساس آنچه که باید” باید “انجام می دهیم تعیین می کنیم. یا آنها را بر اساس گفته های دیگران قرار می دهیم.” اطمینان حاصل کنید که به دنبال چیزی می گردید که می خواهید و باعث خوشحالی شما می شود – این می تواند همه تفاوت را ایجاد کند.

ادامه مطلب کلیک کنید