مدیریت زمان برای افزایش بهره وری یعنی تلاش برای کنترلکردن و اختصاصدادن منابع زمانی محدود به کارهای گوناگون. برای عقبنماندن از سرعت دیوانهوار زندگی مدرن باید با مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آشنا باشیم و سعی کنیم از زمان محدودی که داریم بهترین استفاده را ببریم. اگر شما نیز از نداشتن زمان کافی برای انجام کارهایتان گله دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مهم مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آشنا شوید
رشدو پیشرفت شغلی شما، موفقیت در مدیریت زندگی خانوادگی و رسیدگی به تفریح و استراحت در زندگی روزانه، تنها در صورتی میسر میشود که اولویت بندی کارهای روزانه را یاد بگیرید
اولویت بندی کارهای روزانه با قانون 3
برای مدیریت بهتر زمان و در همه کارهایی که باید انجام دهید ، “قانون سه” را دنبال کنید.
در هر هفته یا یک ماه هر چقدر کارهای مختلف انجام دهید ، فقط سه کار و فعالیت وجود دارد که 90? ارزش سهم شما در تجارت شما را تشکیل می دهد. این به عنوان “قانون سه” شناخته می شود.
اگر لیستی از تمام کارهایی که در طول یک ماه انجام می دهید تهیه کنید ، احتمالاً شامل 20 ، 30 یا حتی 40 وظیفه و مسئولیت مختلف است. اگر لیست خود را با دقت مورد ، مورد به مورد بررسی کنید ، متوجه می شوید که فقط سه مورد از کل لیست شما ، 90? ارزش شما را برای تجارت شما تشکیل می دهد.