مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

مدیریت زمان و برنامه ریزی / هدف گذاری

تکنیک های مدیریت زمان به روش gtd و هدف گذاری

برنامه روزانه با مدیریت زمان برای افزایش بهره وری

مدیریت زمان برای افزایش بهره وری یعنی تلاش برای کنترل‌کردن و اختصاص‌دادن منابع زمانی محدود به کارهای گوناگون. برای عقب‌نماندن از سرعت دیوانه‌وار زندگی مدرن باید با مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آشنا باشیم و سعی کنیم از زمان محدودی که داریم بهترین استفاده را ببریم. اگر شما نیز از نداشتن زمان کافی برای انجام کارهایتان گله دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مهم مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آشنا شوید

موفقیت در تقریباً همه چیز شامل مدیریت زمان است.
به نظر می رسد ساعات کافی در روز برای تحقق بخشیدن به تمام کارهایی که باید انجام دهید وجود ندارد ، اما اگر می خواهید در مدت زمان کمتری به خیلی از دیگران دست پیدا کنید ، باید نحوه مدیریت آن زمان را بهبود ببخشید.

با استفاده از قانون 3 الویت های خود را به حداکثر برسانید

گاهی‌اوقات شروع و دست به کار شدن برای اولویت بندی کارهای روزانه ، کمی سخت و دشوار به نظر می‌رسد. اما کافی است کمی همت و تلاش به خرج داده و با صرف چند دقیقه کوتاه ولی مؤثر، روند انجام امور مختلف در زندگی تان را دگرگون کنید. واقعیت این است که با دانستن شیوه استفاده مناسب از لحظات و دقایق، امکان انجام کارهای بیشتری در مدت زمان کمتر برایتان به وجود می‌آید.

رشدو پیشرفت شغلی شما، موفقیت در مدیریت زندگی خانوادگی و رسیدگی به تفریح و استراحت در زندگی روزانه، تنها در صورتی میسر می‌شود که اولویت بندی کارهای روزانه را یاد بگیرید

اولویت بندی کارهای روزانه با قانون 3

برای مدیریت بهتر زمان و در همه کارهایی که باید انجام دهید ، “قانون سه” را دنبال کنید.

در هر هفته یا یک ماه هر چقدر کارهای مختلف انجام دهید ، فقط سه کار و فعالیت وجود دارد که 90? ارزش سهم شما در تجارت شما را تشکیل می دهد. این به عنوان “قانون سه” شناخته می شود.

 برای ادامه مطلب کلیک کنید

یک لیست تهیه کنید

اگر لیستی از تمام کارهایی که در طول یک ماه انجام می دهید تهیه کنید ، احتمالاً شامل 20 ، 30 یا حتی 40 وظیفه و مسئولیت مختلف است. اگر لیست خود را با دقت مورد ، مورد به مورد بررسی کنید ، متوجه می شوید که فقط سه مورد از کل لیست شما ، 90? ارزش شما را برای تجارت شما تشکیل می دهد.

 برای ادامه مطلب کلیک کنید